Кариери

УНИКА като работодател

Отворени позиции

AdobeStock_120996659

Burgas

Референтен номер: 034

EКСПЕРТ, ЗАСТРАХОВАНЕ (РАЗВИТИЕ НА ПРОДАЖБИ – АГЕНТИ) (m/d/f)

Ние сме УНИКА България и сме част от международната група „УНИКА” (UNIQA Group), която е една от водещите застрахователни групи на основните си пазари в Австрия и Централна и Източна Европа. Гордеем се с международните си стандарти на работа, подкрепата към иновации в сектора и екипа, без който не бихме могли да постигаме така успешно своите цели.

Ако притежавате способност за бързо разрешаване на възникналите казуси, имате висока клиентска култура и  сте насочен/а към постигане на високи резултати, то ние сме тук и очакваме Вашата кандидатура за позицията:

 

EКСПЕРТ, ЗАСТРАХОВАНЕ (РАЗВИТИЕ НА ПРОДАЖБИ – АГЕНТИ) (m/d/f)

 

Основни задължения:

  • Следи за изпълнението на плана, анализира причините за евентуалните отклонения и своевременно комуникира по тези въпроси с посредниците;
  • Организира своевременно въвеждане на нови продукти и провежда обученията на посредниците и на техните служители в тази връзка;
  • Изготвя и изпраща справки, анализи и отчети с продажбени данни до застрахователните посредници;
  • Търси нови застрахователни посредници за Дружеството и установява контакти с тях;
  • Своевременно подготвя продажбени планове и Планове за действие на застрахователните посредници съответно за първото и за второто полугодие на финансовата година;
  • Подготвя специални оферти за застрахователни продукти и прави съответните калкулации, като при необходимост изисква съдействие от технически (подписвачески) дирекции;
  • Инициира контакти със застрахователните посредници при проблеми или спорни въпроси, свързани с администрирането на полиците и в рамките на служебните си правомощия полага необходимите усилия за решаването на проблемите и на спорните въпроси;
  • Своевременно и изчерпателно отговаря на запитвания на застрахователни посредници, свързани с договори, премии, услуги, корпоративни сметки, , продукти, разширение на покрития, отстъпки и др.;
  • Своевременно и изчерпателно информира застрахователните посредници относно нови продукти, тарифи, правила на работа, процедури, указания и др., приети от Дружеството;
  • Своевременно обработва и незабавно препраща до РЪКОВОДИТЕЛ ЗВЕНО (МЕНИДЖЪР ОФИС БУРГАС) постъпили до него оплаквания, жалби или сигнали от застрахователни посредници и клиенти;
  • Незабавно и в писмен вид уведомява РЪКОВОДИТЕЛ ЗВЕНО (МЕНИДЖЪР ОФИС БУРГАС) във всички случаи, когато установи каквото и да е неизпълнение на договорно задължение от страна на застрахователен посредник, или когато има достатъчно основания да счита, че такова неизпълнение е допуснато или съществува опасност да бъде допуснато, както и когато установи други факти или обстоятелства, свързани с дейността на даден застрахователен посредник, които представляват или биха могли да представляват заплаха за икономическите интереси или реномето на Дружеството;
  • Инициира и организира редовни срещи със застрахователните посредници за обсъждане на  продажбените справки, плановете за действие и реализирането им, новостите в Дружеството, застрахователните продукти, тарифи и условия, както и за получаване на обратна информация от застрахователните посредници и за упражняване на мониторинг върху дейността им, като незабавно отчита резултатите от срещите в  стандартизиран формат на РЪКОВОДИТЕЛ ЗВЕНО (МЕНИДЖЪР ОФИС БУРГАС).
  • Изпълнява и други задължения, възложени от прекия ръководител или лице с по-висока длъжност, свързани с дейността на Дружеството.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование: висше образование, степен бакалавър; висше икономическо или юридическо образование е предимство;
  • Професионален опит: минимум 1 година опит в областта на застраховането;
  • Eзикови компетенции: владеене на английски или немски език е предимство;
  • Kомпютърна грамотност: MS Office, Internet, специализиран софтуер; 

 

Ние предлагаме:

  • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
  • Безплатна здравна застраховка;
  • Въвеждащо обучение и последващо в процеса на работа с подкрепата на екипа;
  • Възможности за кариерно израстване и участие във вътрешни програми за развитие;
  • Международни стандарти на работа;
  • Страхотен екип и среда, подкрепяща екипния дух и времето да се забавляваме заедно.

 

#startyourbetter

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля, изпратете Вашата актуална автобиография. Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Кандидатствай

Добави автобиография, снимка, мотивационно писмо, препоръка, диплома, сертификат

При кандидатстване е задължително да прикачиш автобиография
Приети файлови формати: pdf, png, jpeg, jpg, doc, docx. Максимален размер: 5mb.
Моля преди да кандидатстваш, запознай се с нашата Политика за обработка на лични данни - кандидати за работа.

Индивидуални клиенти

Здраве и ЖивотИмуществоАвтомобилни ЗастраховкиПътуванеКомбинирани Застраховки

© УНИКА България

Адрес

Централен офис

гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18

Работно време

Понеделник - Петък 8:30 - 17:30

За нас

За насКариериФинансова информацияМениджърски екипНовиниБлог

Адрес

Централен офис

гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18

Работно време

Понеделник - Петък 8:30 - 17:30


© УНИКА България