За да се върне дублирано плащане на вноска, е необходимо да подадеш писмено искане в наш офис за връщане на премията. Нужно е да приложиш копие на платежно нареждане за плащането и банкова сметка, по която да се върне съответната сума.
Карта с всички лечебни заведения, с които работим, можеш да откриеш ТУК.
Всичко за твоята полица - състояние, платени и предстоящи вноски, необходими документи за завеждане на претенция - можеш да проследиш, като се регистрираш в myUNIQA Клиентски портал на www.uniqa.bg.
Документирането на сключения застрахователен договор се извършва чрез застрахователна полица. Застрахователните полици са първични счетоводни документи, отговарящи на изискванията на Закона за счетоводство, те имат всички необходими реквизити за една фактура и могат да се използват като документ за доказване на направения разход.
Всички плащания по полици можеш да проследяваш след регистрация в myUNIQA Kлиентски портал на www.uniqa.bg. Имай предвид, че обработването на плащанията по полици през застрахователен посредник отнема време и съответно се отразява на сайта до няколко дни.
Разберeш нашите планове и предимства
Получиш индивидуално предложение
Насрочиш лична среща
Избереш правилната услуга за теб
Личните ти данни ще бъдат използвани единствено с цел да предоставим допълнителна информация относно продуктите на УНИКА.
Чрез формата за контакти
Денонощно
Денонощно
Винаги близо до теб
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30