Политика за управление на жалбите

Настоящата политика има за цел да осигури адекватен процес на управление на жалбите, гарантиране на необходимите вътрешни потоци от информация и доклади за управление на жалбите, контрол на ефективното и ефикасно обработване на жалбите, съгласно сроковете, предвидени в Кодекса за застраховането (КЗ), както и защита на интересите на ползвателите на застрахователни услуги на ЗК „УНИКА “ АД и ЗК "УНИКА Живот" АД.

Документи (2)

Искаш да разбереш повече за продуктите ни? Свържи се с нас.

Нашият екип от специалисти ще ти помогне да:
  • success-lg

    Разберeш нашите планове и предимства

  • success-lg

    Получиш индивидуално предложение

  • success-lg

    Насрочиш лична среща

  • success-lg

    Избереш правилната услуга за теб

Обади ни се на 0700 111 50 или на (+359) 8850 111 50

Офиси на УНИКА

Личните ти данни ще бъдат използвани единствено с цел да предоставим допълнителна информация относно продуктите на УНИКА.

Бързи връзки

Индивидуални клиенти

Здраве и ЖивотИмуществоАвтомобилни ЗастраховкиПътуванеКомбинирани Застраховки

© УНИКА България

Адрес

Централен офис

гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18

Работно време

Понеделник - Петък 8:30 - 17:30

За нас

За насФинансова информацияМениджърски екипНовиниБлог

Адрес

Централен офис

гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18

Работно време

Понеделник - Петък 8:30 - 17:30


© УНИКА България