Кариери

УНИКА като работодател

Отворени позиции

6

Sofia

Референтен номер: 006

СТАРШИ ЕКСПЕРТ (РАЗВИТИЕ НА ПРОДАЖБИ) (m/f/d)

Ние сме УНИКА България и сме част от международната група „УНИКА” (UNIQA Group), която е една от водещите застрахователни групи на основните си пазари в Австрия и Централна и Източна Европа. Гордеем се с международните си стандарти на работа, подкрепата към иновации в сектора и екипа, без който не бихме могли да постигаме така успешно своите цели.


Ако Вие сте ориентиран/ a към постигане на високи резултати, притежавате клиентска култура и отлични комуникативни и междуличностни умения, то ние сме тук и очакваме Вашата кандидатура за позицията:


СТАРШИ ЕКСПЕРТ (РАЗВИТИЕ НА ПРОДАЖБИ)  (m/f/d)


Основни задължения:
• Следи за изпълнението на плана, анализира причините за евентуалните отклонения и своевременно комуникира по тези въпроси с посредниците;
• Организира своевременно въвеждане на нови продукти и провежда обученията на посредниците и на техните служители в тази връзка;
• Търси нови застрахователни посредници за Дружеството и установява контакти с тях;
• Подготвя специални оферти за застрахователни продукти и прави съответните калкулации, като при необходимост изисква съдействие от технически (подписвачески) дирекции;
• Проверява комисионните извлечения при запитване и неяснота и при необходимост инициира извършването на съответните корекции относно полици, данни на посредници, комисиони и т.н.;
• Инициира контакти със застрахователните посредници при проблеми или спорни въпроси, свързани с администрирането на полиците, с висящи плащания и др., и в рамките на служебните си правомощия полага необходимите усилия за решаването на проблемите и на спорните въпроси;
• Своевременно и изчерпателно отговаря на запитвания на застрахователни посредници, свързани с договори, премии, услуги, корпоративни сметки, статус на плащания, продукти, разширение на покрития, отстъпки, комисиони и др.;
• Своевременно и изчерпателно информира застрахователните посредници относно нови продукти, тарифи, правила на работа, процедури, указания и др., приети от Дружеството;
• Своевременно обработва и незабавно препраща до РЪКОВОДИТЕЛ ЗВЕНО (МЕНИДЖЪР ОФИС ИСКЪР) постъпили до него оплаквания, жалби или сигнали от застрахователни посредници и клиенти;
• Незабавно и в писмен вид уведомява РЪКОВОДИТЕЛ ЗВЕНО (МЕНИДЖЪР ОФИС ИСКЪР) във всички случаи, когато установи каквото и да е неизпълнение на договорно задължение от страна на застрахователен посредник, или когато има достатъчно основания да счита, че такова неизпълнение е допуснато или съществува опасност да бъде допуснато, както и когато установи други факти или обстоятелства, свързани с дейността на даден застрахователен посредник, които представляват или биха могли да представляват заплаха за икономическите интереси или реномето на Дружеството;
• Инициира и организира редовни срещи със застрахователните посредници за обсъждане на продажбените справки, плановете за действие и реализирането им, новостите в Дружеството, застрахователните продукти, тарифи и условия, както и за получаване на обратна информация от застрахователните посредници и за упражняване на мониторинг върху дейността им, като незабавно отчита резултатите от срещите в стандартизиран формат на РЪКОВОДИТЕЛ ЗВЕНО (МЕНИДЖЪР ОФИС ИСКЪР);
• Подпомага процеса по въвеждане на нови служители и провежда регулярен мониторинг на дейността им. Участва активно в обучението на нови служители.
• Изпълнява и други задължения, възложени от прекия ръководител или лице с по-висока длъжност, свързани с дейността на Дружеството.


Изисквания за заемане на длъжността:
• Образование: висше икономическо или юридическо образование, степен бакалавър;
• Професионален опит: минимум 3 години опит в областта на застраховането;
• Езикови компетенции: владеене на английски или немски език е предимство;
• Компютърна грамотност: MS Office, Internet, специализиран софтуер;


Ние предлагаме:
• Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
• Безплатна здравна застраховка;
• Възможност за работа от разстояние.
• Въвеждащо обучение и последващо в процеса на работа с подкрепата на екипа;
• Възможности за кариерно израстване и участие във вътрешни програми за развитие;
• Топ локация, модерен офис и международни стандарти на работа;
• Страхотен екип и среда, подкрепяща иновациите и екипния дух.


#Startyourbetter

В УНИКА, ние изживяваме разнообразието. Ние признаваме и насърчаваме стойността на различните гледни точки в нашите екипи и лидерски позиции. Затова приветстваме предложения, които обогатяват нашето разнообразие.

Време е за промяна. Присъединете се към нас.

Кандидатствай

Добави автобиография, снимка, мотивационно писмо, препоръка, диплома, сертификат

При кандидатстване е задължително да прикачиш автобиография
Приети файлови формати: pdf, png, jpeg, jpg, doc, docx. Максимален размер: 5mb.
Моля преди да кандидатстваш, запознай се с нашата Политика за обработка на лични данни - кандидати за работа.

Индивидуални клиенти

Здраве и ЖивотИмуществоАвтомобилни ЗастраховкиПътуванеКомбинирани Застраховки

© УНИКА България

Адрес

Централен офис

гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18

Работно време

Понеделник - Петък 8:30 - 17:30

За нас

За насКариериФинансова информацияМениджърски екипНовиниБлог

Адрес

Централен офис

гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18

Работно време

Понеделник - Петък 8:30 - 17:30


© УНИКА България