background image for Услуги при щета по КАСКО

Услуги при щета по КАСКО

Понякога всеки се сблъсква с изненади по пътя. В подобни случаи можеш да разчиташ
на допълнителните ни услуги, които ти спестяват много време и усилия. С КАСКО от УНИКА
имаш възможност да се възползваш от услугата „Самостоятелен оглед при щета по МПС“ или да разчиташ на услугата Rent-a-car при определени условия.

Можеш да извършиш самостоятелен оглед (заснемане) на увреден автомобил в следните случаи:

  • При щета на паркирало МПС;
  • Щета в резултат на природно бедствие;
  • Счупено стъкло;
  • Друго събитие, съгласно декларация.

Как да използваш услугата?

спъка 1.png

Уведоми УНИКА сътрудник за настъпило събитие на телефон 0700 111 50 или чрез попълване на онлайн формата ни за завеждане на застрахователна претенция Контакти>Уведомление за щета>КАСКО.

спъка 2.png

Направи снимки на увреждането, като задължително заснемеш регистрационния номер на МПС-то. Изпрати ги заедно с изискваните документи, за които вече си информиран, по един от следните начини:

  • На имейл ogled@uniqa.bg или
  • Чрез онлайн формата ни за Статус по щета.

При необходимост, наш УНИКА сътрудник ще ти съдейства да подбереш най-подходящите снимки, показващи увреждането. В случай че снимките не са достатъчно ясни, нашите експерти ще се свържат с теб за контролен оглед на автомобила.

спъка 3.png

В срок до 1 час ще бъде издадено възлагателно писмо за избрания доверен сервиз или ще бъде изпратена оферта за изплащане на обезщетение по експертна оценка. Ще се свържем с теб при необходимост от допълнителни документи.

Искаш застраховка?

Попълни формата и ще получиш индивидуално предложение.

Свържи се с нас

Обслужване на клиенти

0700 111 50

ДЕНОНОЩНО

info@uniqa.bg

ОЦЕНИ НАШЕТО ОБСЛУЖВАНЕ

Офиси на УНИКА

Услуга УНИКА “Rent-a-car” включва:

  • Безплатно ползване на заместващ автомобил от клиенти в периода, в който техният личен автомобил се ремонтира в доверен сервиз на УНИКА, въпреки че имат право на официален такъв.
  • Запазване на гаранцията на автомобила!
  • След завеждане на щета от клиента, застрахователят поема цялостния процес по координацията с избрания от клиента доверен сервиз за приемане на МПС и отдаване на заместващ автомобил;
  • Клиентът получава за сметка на застрахователя заместващ автомобил в класа на своя личен;
  • Извършване на контрол на качеството след приключване на ремонта на МПС;
  • Връщане на ремонтирания автомобил до 3 дена след предаването му в сервиза;

Възползвай се от услугата:

  • Ако имаш активна застраховка Каско от УНИКА и имаш право на ремонт на щетата в официален сервиз, но ремонтираш автомобила си в доверен;
  • Ако имаш щета до 4-ри основни детайла – боя и ремонт 1-ва степен.

Искаш застраховка?

Попълни формата, за да получиш индивидуално предложение.

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...

Close Overlay
Успешно изпратена заявка!