background image for Новини

Свържи се с нас

Център за обслужване на клиенти

0700 111 50

понеделник - петък:
8.00 - 19.00

събота - неделя:
8.00 - 20.00

info@uniqa.bg

ОЦЕНИ НАШЕТО ОБСЛУЖВАНЕ

Клиентите на ЗК „УНИКА“ АД вече могат да извършват самостоятелен оглед на щети по застраховка „Каско“ на МПС


24 Април 2018


Клиентите на ЗК „УНИКА“ АД вече могат да извършват самостоятелен оглед на щети по застраховка „Каско“ на МПС

Нововъведението цели да оптимизира процедурата по въвеждане на щети за клиентите и партньорите на застрахователната компания.

Всички клиенти и партньори на ЗК „УНИКА“ АД вече имат възможност да извършват самостоятелен оглед (заснемане) на щети по застраховка „Каско“ на моторни превозни средства. Промяната цели оптимизация на процеса по обработване на подадени претенциии ще бъде прилагана в конкретни случаи.

Възможността за извършване на самостоятелен оглед (заснемане) на щетите може да бъде предложена единствено от представител на застрахователя след завеждане на щета от клиент чрез обаждане в центъра за обслужване на клиенти на застрахователна компания „УНИКА“ АД или подаване на уведомление за щета чрез сайта на УНИКА тук: uniqa.bg/uvedomlenie-kasko. Клиентите могат да извършват самостоятелен оглед на щета по МПС при следните събития:

  • на паркирано МПС;
  • природни бедствия;
  • счупено стъкло;
  • други събития, съгласно декларация.

Клиентите нямат възможност да използват нововъведението за самостоятелен оглед в следните случаи:

  • при пътнотранспортно произшествие;
  • при събитие „Злоумишлени действия“;
  • при събитие „Кражба“ на МПС;
  • когато МПС не е в движение;
  • когато има увреждания по окачването, гумите и джантите на моторното превозно средство;
  • при предходни две щети по декларация;
  • над 5 (пет) увредени основни детайла.
Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...