background image for Новини

Центърът за обслужване на клиенти на УНИКА е с разширено работно време


10 Август 2018


Центърът за обслужване на клиенти на УНИКА е с разширено работно време

Радваме се да те информираме, че от 11.08.2018 г. Центърът за обслужване на клиенти на УНИКА (тел. 0700 111 50) вече ще бъде с променено работно време, за да отговори на твоите обаждания и през съботно-неделните дни между 08:00 ч. и 20:00 ч.

"Постоянното повишаване качеството на обслужване на компанията и нарастващата ни клиентска база налагат да сме на разположение на потребителите и през уикенда", коментира Веселин Рашин, директор на Бизнес Оперативен Център в УНИКА България.

Той разкри, че от октомври тази година плановете на компанията са Центърът за обслужване на клиенти да започне да работи денонощно, за да е максимално полезен на хилядите застраховани в УНИКА България.

Можеш да оцениш Центъра за обслужване на клиенти в новата онлайн анкета на корпоративния ни сайт, поместена в карето "Свържи се с нас". Попълни краткия въпросник и дай оценка за нивото на обслужване или остави коментар със съвет/препоръка. Не забравяй, че твоята обратна връзка е важна за нас и ни помага да оптимизираме качеството на нашите услуги.

Обръщаме внимание, че промяна в работното време на MedUNIQASOS няма да настъпи и на този етап клиентите ще получават основна информация относно активността по полицата им и необходимите документи за завеждане на претенция, а при нужда от неотложна помощ ще бъдат уведомявани към кое лечебно заведение да се обърнат.

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...