background image for Новини
  • Начало
  • »
  • За нас
  • »
  • Новини
  • »
  • Новини
  • »
  • Започна приемането на претенции на пострадалите клиенти на фалиралия туроператор „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД

Започна приемането на претенции на пострадалите клиенти на фалиралия туроператор „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД


08 Октомври 2019


Започна приемането на претенции на пострадалите клиенти на фалиралия туроператор „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД

Клиентите, закупили туристически услуги на подалия документи за обявяване в несъстоятелност туроператор „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД, могат да се чувстват напълно спокойни, че ще получат финансова компенсация за пропадналите им почивки. Благодарение на сключената застраховката „Отговорност на туроператора“ с покритие от 700 000 лв. между ЗК „УНИКА“ АД и „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД, потърпевшите клиенти на туроператора ще бъдат обезщетени по реда и условията на Закона за туризма и застрахователния договор.

Претенциите могат да бъдат подавани в офис на ЗК УНИКА АД, онлайн на сайта на компанията или на денонощния телефон 0700 111 50. Процесът по завеждане на искове е максимално улеснен с цел бързо обслужване на клиентите. Изисква се единствено попълване на уведомление за настъпила вреда без нужните допълнителни документи. Номерът на полицата, който е нужно да се попълни, е 18054L50001.

Срокът за обработка на документите е 15 работни дни, като ние от УНИКА въвеждаме допълнителни мерки да се изплатят исковете максимално бързо. Спешно ще се разглеждат претенции на клиенти, на които им предстоят пътувания до края на седмицата.

Искрено съжаляваме за случващото се с един от най-големите български туроператори и оценяваме професионализма, с който подхождат, в този труден момент в името на клиентското спокойствие.

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...