За да улесни максимално своите клиенти в процеса по ликвидация на щети, УНИКА България въведе услугата "Самостоятелен оглед при щета" за имуществени застраховки. Тя дава възможност някои от щетите да се изплащат на клиентите, без да е необходимо да представят каквито и да било документи. При завеждане на съответната щета, клиентът трябва да потвърди ползването на услугата по телефон и най-късно до два часа ще получи обратна връзка от служител на компанията.
Услугата може да се ползва при следните застрахователни събития:
• Счупване на стъкла.
• Авария на ВиК.
• Разбити врати и прозорци при извършване на "Злоумишлени действия на трети лица", само в случаите, когато няма установена кражба.
"УНИКА прилага най-добрите и модерни практики при обслужване на своите клиенти, за да се чувстват напълно комфортно, да им спестим време и разходи от излишни административни процедури", допълни Димитър Русков, директор на Дирекция "Ликвидация" в УНИКА България.