Интервю на г-н Николай Генчев, главен изпълнителен директор на УНИКА България за списание "Мениджър"
(бр. Септември 2015)
"Последните две години развиваме и популяризираме немоторните застраховки за масовите клиенти и за бизнеса. От една страна, пазарът на автомобилни застраховки е силно ценово конкурентен, което го прави и често губещ като технически резултат. Там доминират локалните компании, които явно са по-гъвкави и изобретателни от международните и се справят по-добре в този сегмент. От друга страна, УНИКА традиционно има изключително богат набор, бих казал пълна палитра продукти, с много добри условия и характеристики, и на много добри цени, когато говорим за другите застрахователни сегменти. Така че беше логично да приемем и следваме стратегия за експанзия в имуществените застраховки, отговорности, транспортни, живот, злополуки, здравни.", разказва г-н Николай Генчев в интервюто.
Интервю с г-н Николай Генчев, главен изпълнителен директор на УНИКА България