background image for Новини

УНИКА България продължава да обслужва своите клиенти предимно онлайн


15 Май 2020


УНИКА България продължава да обслужва своите клиенти предимно онлайн

Поетапно се възстановяват единствено процеси, които затруднено могат да се изпълняват в условия на „работа от дома“

На 13 май 2020 година се преустанови въведеното в България извънредно положение. Независимо от това, в страната броят на заразените продължава да се покачва и няма реални данни, които да ни карат да вярваме, че опасността все повече хора да бъдат засегнати от COVID-19 e отминала. За УНИКА България здравето на служителите ни, на техните близките и на нашите клиенти е и ще продължава да бъде приоритет номер едно. Докато в страната няма трайна тенденция за намаляване на броя на заразените, не бихме поставили на риск живота и здравето на нито един от тях. Същевременно вече почти два месеца успяваме успешно да обслужваме своите клиенти дистанционно. Ето защо в УНИКА България стартира план за поетапно възстановяване единствено на процеси, които затруднено могат да се изпълняват в условия на „работа от дома“, което не надвишава моментното връщането на повече от 30% от служителите в компанията.

Продажбените офисите на УНИКА ще обслужват външни лица единствено след предварителна уговорка за среща и при строго спазване на всички превантивни мерки. Контакт на всеки офис може да бъде намерен в меню Клонова мрежа в секция Контакти на страницата ни www.uniqa.bg.

Всички услуги на УНИКА са достъпни за нашите клиенти изцяло онлайн като плащане на вноска по застраховка, закупуване на застрахователен продукт, подновяване на застраховка, подаване на иск за обезщетение, включително и на автомобил, като е нужно само да се изпрати снимка на увредената част на колата.

За да бъде предявена претенция по всякакъв вид застраховка е достатъчно да се посети секция Онлайн услугиУведомление за щети на www.uniqa.bg или да се свържете с УНИКА на телефон 0700 111 50.

Искове по здравни застраховки ще бъдат обработени без представяне на оригинални финансови документи, като застрахователят запазва правото да изиска същите допълнително.

Физическият достъп до деловодството на УНИКА България продължава да бъде ограничен, като документи се приемат онлайн или на регистратура в централно управление.

УНИКА България продължава да предлага различни услуги за своите клиенти, с което да облекчи както процеса по обслужването на застрахователния договор, така и грижите по застрахования обект. Ценим времето и здравето на своите клиенти и се стремим максимално да ограничим нуждата от излишен физически контакт в условия на пандемия.

Актуална информация и съдействие, клиентите могат да получават на денонощния телефон 0700 111 50, на имейл info@uniqa.bg, както и на сайта на УНИКА България www.uniqa.bg.

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...