background image for Новини
  • Начало
  • »
  • За нас
  • »
  • Новини
  • »
  • Новини
  • »
  • Седмица след фалита на Астрал Холидейз Интернешънъл, половината от засегнатите клиенти, завели претенции, са обезщетени

Седмица след фалита на Астрал Холидейз Интернешънъл, половината от засегнатите клиенти, завели претенции, са обезщетени


15 Октомври 2019


Седмица след фалита на Астрал Холидейз Интернешънъл, половината от засегнатите клиенти, завели претенции, са обезщетени

Само два дни след обявената несъстоятелност на Астрал Холидейз Интернешънъл, УНИКА започна и изплащането на първите заведени претенции от потърпевши. Всички клиенти на туроператора, които посрещнаха лошата новина в чужбина, се завърнаха благополучно, без да изпитат каквито и да било неудобства поради неблагоприятно стеклите се обстоятелства.

Благодарение на съвместните усилия и добра координация между УНИКА и Астрал Холидейз, половината от клиентите, завели иск за възстановяване на платените от тях средства и покрити от застраховката „Отговорност на туроператора между ЗК УНИКА България и Астрал Холидейз Интернешънъл, са напълно обезщетени и спокойно могат да осъществят планираните си пътувания.

На този етап в УНИКА има постъпили близо 300 претенции, а стойността на изплатените обезщетения възлиза на около 200 хиляди лева. Все още нямаме данни, които да сочат, че клиентските претенции ще надвишат лимита на застраховката от 700 хиляди лева. Използваме случая да направим уточнението, че застраховката „Отговорност на туроператора“ не покрива разходи на партньори и подизпълнители на Астрал Холидейз Интернешънъл, тъй като по силата на този договор, те не са обект на обезщетяване.

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...