В уеб сайта на УНИКА България вече можеш да намериш нова секция "Често задавани въпроси", където бързо и лесно ще получиш точна информация за най-редовните питания на нашите клиенти. За по-голямо удобство рубриката е разделена на шест основни категории – "Полици", "Щети", "Плащания", "Услуги по КАСКО", "Онлайн услуги" и "Друго". При кликване върху който и да е от въпросите, се отваря ново поле, където е поместен търсеният отговор.
В случай че се нуждаеш от допълнително разяснение или имаш някакво предложение или препоръка – можеш да ни потърсиш на телефона за обслужване на клиенти 0700 111 50, да ни пишеш на имейл: info@uniqa.bg или да изпратиш своето запитване онлайн чрез формата за Обратна връзка.
Следи редовно новинарската секция на сайта на УНИКА България, за да научаваш първи най-последните новости около компанията. Последвай официалните ни канали във Facebook и Instagram.