Нововъведението цели да оптимизира процедурата по въвеждане на щети за клиентите и партньорите на застрахователната компания.
Всички клиенти и партньори на ЗК „УНИКА“ АД вече имат възможност да извършват самостоятелен оглед (заснемане) на щети по застраховка „Каско“ на моторни превозни средства. Промяната цели оптимизация на процеса по обработване на подадени претенциии ще бъде прилагана в конкретни случаи.
Възможността за извършване на самостоятелен оглед (заснемане) на щетите може да бъде предложена единствено от представител на застрахователя след завеждане на щета от клиент чрез обаждане в центъра за обслужване на клиенти на застрахователна компания „УНИКА“ АД или подаване на уведомление за щета чрез сайта на УНИКА тук: uniqa.bg/uvedomlenie-kasko. Клиентите могат да извършват самостоятелен оглед на щета по МПС при следните събития:
Клиентите нямат възможност да използват нововъведението за самостоятелен оглед в следните случаи: