background image for Кариери
  • Начало
  • »
  • За нас
  • »
  • Кариери
  • »
  • Специалист, застрахователна дейност (Обслужване на клиенти и администриране на щети) – денонощен кол център

    UNIQA 4WARD

    Международни назначения в Братислава

    За повече информация посетете следния линк.

    Свържи се с нас

    Дирекция Човешки ресурси

    (+359 2) 8156 871
    (+359 2) 8156 874

    hr@uniqa.bg

    Специалист, застрахователна дейност (Обслужване на клиенти и администриране на щети) – денонощен кол център, София


    28 Юли 2020

    Дирекция: Бизнес оперативен център, Референтен номер: ТМ&BD



    Основни задължения:

    • Отговаря на входящи запитвания и повиквания по телефон, отговаря на имейли, осъществява обратна връзка с клиенти, уведомява клиенти за събития и услуги;
    • Предоставя търсената от клиента информация, както и пренасочва запитвания към компетентни звена на компанията;
    • Регистрира претенции по всички линии бизнес в информационните системи на Дружеството;
    • Провежда ежедневна комуникация с клиенти, посредници и други структурни звена на компанията;
    • Изготвя отчети за запитвания, уведомления, ниво на обслужване, натовареност и др.;
    • Съблюдава работен график, според натовареността и ресурсите на звеното;
    • Отразява данни за запитвания и контрагенти в информационните системи и таблици;
    • Използва информационните системи на компанията, въвежда и предоставя информация в и от програмите.

    Изисквания за заемане на длъжността:

    • Образование: средно образование; висше икономическо или техническо образование е предимство;
    • Професионален опит: опит в областта на застраховането е предимство;
    • Езикови компетенции: владеене на английски език е предимство;
    • Компютърна грамотност: MS Office, Internet, специализиран софтуер;
    • Компетенции: отлични комуникативни и междуличностни умения, умения за обслужване на клиенти.

    Ние предлагаме:

    • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
    • Въвеждащо обучение и последващо в процеса на работа с подкрепата на екипа;
    • Възможности за кариерно израстване и участие във вътрешни програми за развитие;
    • Топ локация, модерен офис и международни стандарти на работа;
    • Работно време на база график с нощни и съботно-неделни смени;
    • Възможност за работа от разстояние;
    • Страхотен екип и среда, подкрепяща иновациите и екипния дух.

    Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, то ние сме тук и очакваме Вашата кандидатура. Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

    Затвори
    Затвори

    Вход към твоята Уника

    Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

    зареждане...