background image for Кариери

UNIQA 4WARD

Международни назначения в Братислава

За повече информация посетете следния линк.

Свържи се с нас

Дирекция Човешки ресурси

(+359 2) 8156 871
(+359 2) 8156 874

hr@uniqa.bg

НАЧАЛНИК ОТДЕЛ /ГЕНЕРАЛНИ АГЕНТИ/, София


01 Февруари 2019

Дирекция: "Ексклузивни продажби", Референтен номер: DM-ES



Основни задължения:

• Разработва и прилага стратегии за развитието на бизнеса, свързан с ексклузивна мрежа от партньори /генерални агенти/ на компанията;
• Изгражда дългосрочни взаимоотношения с настоящи генерални агенти и търси възможности за създаване на нови такива с цел увеличаване на бизнеса;
• Планира годишен/месечен бюджет за продажби на отдел „Генерални агенти“, регулярно проследява постигнатите резултати за всеки партньор, като при отклонения, проактивно търси решения за изпълнение на плана;
• Извършва административни дейности по сключването и отразяването на всички промени по договорите с генерални агенти и свързани с тях посредници, поддържа цялостната документация, свързана с дейността им;
• Проактивно съдейства на генералния агент по отношение изготвянето на бизнес план, определянето на цели, местоположение на офис и други свързани с дейността му задачи;
• Дефинира стандарти при работата на генералните агенти и извършва контрол при тяхното изпълнение;
• Разработва модели за възнаграждения на ексклузивните партньори, като проследява изпълнението на поставените критерии;
• Създава регулярни отчети и задълбочен анализ за резултатите, като проактивно дава предложения за подобрения;
• Организира регулярни срещи/обучения/семинари с генерални агенти в цялата страна с цел повишаване на продажбени планове, предоставяне на информация за процеси и продукти, обсъждане на възможности за нов бизнес и др.;
• Оказва цялостно съдействие на колеги и партньори във връзка с дейността на ексклузивните канали на продажба на компанията. 

Изисквания за заемане на длъжността:

• Образование: висше образование, степен бакалавър; висше икономическо образование е предимство;
• Професионален опит в областта на застраховането и продажбите; 
• Специфични умения: свидетелство за управление на МПС и възможност за пътувания в страната;
• Езикови компетенции: английски език – писмено и говоримо владеене е предимство;
• Компютърна грамотност: MS Office /Excel, Word, Outlook/, Internet, специализиран софтуер;
• Компетенции: упоритост, аналитичност, насоченост към клиента, способност да разрешава проблеми, ориентиране към резултати.

Ние предлагаме:

• Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
• Плаващо работно време;
• Обучения;
• Възможности за кариерно развитие.

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...