background image for Кариери

    UNIQA 4WARD

    Международни назначения в Братислава

    За повече информация посетете следния линк.

    Свържи се с нас

    Дирекция Човешки ресурси

    (+359 2) 8156 871
    (+359 2) 8156 874

    hr@uniqa.bg

    ЕКСПЕРТ, ЗАСТРАХОВАНЕ (КОЛ ЦЕНТЪР) – по заместване, София


    01 Септември 2021

    Дирекция: Обслужване на клиенти, Референтен номер: STTM


    ЕКСПЕРТ, ЗАСТРАХОВАНЕ (КОЛ ЦЕНТЪР) – по заместване


    Основни задължения:

    • Отговаря на входящи запитвания по телефон и имейл, предоставя информация и осъществява обратна връзка с клиенти, уведомява ги за събития и услуги, както и пренасоча запитванията им към компетентни звена на компанията;
    • Регистрира претенции по всички линии бизнес в информационните системи на Дружеството;
    • Изготвя отчети, справки и анализи, както и официални отговори към различни институции;
    • Съблюдава работен график, обучава и подпомага дейностите на специалистите и новопостъпилите служители в отдела;
    • Отразява данни за запитвания и контрагенти в информационните системи и таблици;
    • Проверява и контролира спазването на процедурите при завеждане на претенции и отговарянето на запитвания;
    • Контролира, организира и анализира цялостната дейност на отдела, като при необходимост прави предложения за промени, подобрения и оптимизация и актуализиране на процедурите и процесите;
    • Извършва изходящи кампании с цел привличане на клиенти;

    Изисквания за заемане на длъжността:

    • Висше образование, степен бакалавър (висше икономическо или техническо образование ще се счита за предимство);
    • Професионален опит в областта на застраховането/ финансовата сфера или в кол център;
    • Владеенето на английски, немски или руски език ще се счита за предимство;
    • Компютърна грамотност: MS Office, Internet, специализиран софтуер;

    Ние предлагаме:

    • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
    • Въвеждащо обучение и последващо в процеса на работа с подкрепата на екипа;
    • Възможности за кариерно израстване и участие във вътрешни програми за развитие;
    • Топ локация, модерен офис и международни стандарти на работа;
    • Работно време на база график със съботно-неделни смени;
    • Възможност за работа от разстояние;
    • Страхотен екип и среда, подкрепяща иновациите и екипния дух.

    Ако имате висока клиентска култура и сте ориентиран/а към постигане на високи резултати професионалист, който притежава способност за бързо разрешаване на възникналите казуси, то ние сме тук и очакваме Вашата кандидатура. Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

    Затвори
    Затвори

    Вход към твоята Уника

    Вход към UNIQA pure
    Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

    зареждане...