background image for Кариери

    UNIQA 4WARD

    Международни назначения в Братислава

    За повече информация посетете следния линк.

    Свържи се с нас

    Дирекция Човешки ресурси

    (+359 2) 8156 871
    (+359 2) 8156 874

    hr@uniqa.bg

    Експерт, застраховане (Кол център) – по заместване, София


    28 Май 2021

    Дирекция: Актюери и презастраховане, Референтен номер: STTM



    Основни задължения:

    • Отговаря на имейли, на входящи запитвания и повиквания по телефон, осъществява обратна връзка с клиенти и ги уведомява за събития и услуги, предоставя търсената от клиента информация и пренасочва запитвания към компетентни звена на компанията;
    • Регистрира претенции по всички линии бизнес в информационните системи на Дружеството;
    • Провежда ежедневна комуникация с клиенти, посредници и други структурни звена на компанията;
    • Изготвя отчети за запитвания, уведомления, ниво на обслужване, натовареност, справки и анализи и др.;
    • Съблюдава работен график, според натовареността и ресурсите на звеното;
    • Отразява данни за запитвания и контрагенти в информационните системи и таблици;
    • Използва информационните системи на компанията, въвежда и предоставя информация в и от програмите;
    • Обучава и подпомага дейностите на специалистите - обучава ново постъпилите служители в отдела;
    • Проверява и контролира спазването на процедурите при завеждане на претенции, и отговарянето на запитвания;
    • Контролира, организира и анализира цялостната дейност на отдела, като при необходимост прави предложения за промени, подобрения и оптимизация и актуализиране на процедурите и процесите;
    • Изготвяне на официални отговори към различни институции;
    • Извършва изходящи кампании с цел привличане на клиенти;

    Изисквания за заемане на длъжността:

    • Висше образование, степен бакалавър (висше икономическо или техническо образование ще се счита за предимство);
    • Професионален опит в областта на застраховането ще се счита за предимство;
    • Владеенето на английски, немски или руски език ще се счита за предимство;
    • Компютърна грамотност: MS Office, Internet, специализиран софтуер;

    Ние предлагаме:

    • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
    • Въвеждащо обучение и последващо в процеса на работа с подкрепата на екипа;
    • Възможности за кариерно израстване и участие във вътрешни програми за развитие;
    • Топ локация, модерен офис и международни стандарти на работа;
    • Работно време на база график с нощни и съботно-неделни смени;
    • Възможност за работа от разстояние;
    • Страхотен екип и среда, подкрепяща иновациите и екипния дух.

    Ако Вие сте ориентиран/а към клиента и резултатите професионалист, който притежава способност за бързо разрешаване на възникналите казуси, то ние сме тук и очакваме Вашата кандидатура. Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

    Затвори
    Затвори

    Вход към твоята Уника

    Вход към UNIQA pure
    Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

    зареждане...