background image for Кариери

UNIQA 4WARD

Международни назначения в Братислава

За повече информация посетете следния линк.

Свържи се с нас

Дирекция Човешки ресурси

(+359 2) 8156 871
(+359 2) 8156 874

hr@uniqa.bg

АДМИНИСТРАТИВЕН СПЕЦИАЛИСТ С КОНТРОЛНИ ФУНКЦИИ, София


12 Февруари 2020

Дирекция: Администрация, Референтен номер: NE_FM



Основни задължения:

• Изготвя проекти за заповеди, инструкции и процедури, касаещи административната функция в компанията;
• Контактува с фирми по повод печатни материали, офис консумативи, канцеларски материали, куриерски услуги, абонаменти за периодични издания и др.;
• Осъществява подбор на външни фирми за извършване на определена дейност. Организира и съблюдава процеса на тяхната работа;
• Проучва периодично пазара по отношение на всички външни доставчици– събира, анализира предава информация;
• Организира и поддържа документооборота в отдел Автопарк и Фасилити мениджмънт;
• Отговаря за фирмените служебни телефони и СИМ карти;
• Изготвя регулярни справки;
• Обезпечава процеса и концепцията - Генерални Агенти (франчайз партньори на компанията);
• Поддържа база данни, (собственост, наеми, телекомуникации, автомобилен парк, печатни материали).

Изисквания за заемане на длъжността:

• Средно образование; висше икономическо образование, степен бакалавър е предимство;
• Професионален опит в областта на администрацията е предимство;
• Владеене на английски писмено и говоримо e предимство;
• Компютърна грамотност: MS Office, Internet, работа с бази данни и извличане на информация от тях.

Ние предлагаме:

• Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
• Плаващо работно време и гъвкави форми на работа;
• Въвеждащо обучение и последващо в процеса на работа с подкрепата на екипа;
• Възможности за кариерно израстване и участие във вътрешни програми за развитие;
• Топ локация, модерен офис и международни стандарти на работа;
• Страхотен екип и среда, подкрепяща иновациите и екипния дух.

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...