„Логото ни е синьо, сърцето зелено“
В поредица от кратки епизоди ще ви представим историята за една компания, една гора, компютър, много ентусиазъм и любов към природата, чистия въздух и по-доброто утре.
Епизод 2: Моят най-добър приятел – Дигитализацията
В една известна реклама се казва „искам всичко“, и ние също искаме всичко. Не ни стига засаждането на дръвчета и почистването на местности… Искаме повече, искаме да променим начина си на работа. В тази нелека задача имахме нужда от партньор в каузата, така както Батман си има Робин, и ние намерихме нашия – Дигитализацията. С нейна помощ успяхме да оптимизираме процеса на ликвидация и да дигитализираме множество дейности в застраховането, успяхме да организираме офис без граници и така нататък. 😊 Намалихме Print и увеличихме Save as, Send и Reply to all… Спестихме хартия – спасихме дърво, спестихме куриер – намалихме разхода на гориво, спестихме си и свободно време за нас (не е зелено, но е изключително ценно).
През 2020 година спрямо 2018 година сме спестили 1 420 000 хиляди листа хартия, което са над 150 спасени дървета (и пак формулата 1 дърво за един сезон е равно на кислород за 10 човека за една година).
Ето и част от тайните съставки на успешната зелена рецепта:
Имаме онлайн услуга за извършване на огледи при сключване на застраховка Каско, като процесът е изцяло диджитъл и пейпърлес, както и при ликвидацията за имущество – пейпърлес. Предоставяме и възможност за самостоятелни огледи по щети, както и за плащане по копия на фактури. 50% от щетите ни минават по самостоятелен оглед. 😊
Хем пестим хартия, хем гориво за нас и за клиентите ( това може и да не допада на куриерите, но какво да се прави, такъв е животът – ЗЕЛЕН 😊)
Колегите от ликвидация за животозастраховане и здравно застраховане също имат с какво да се похвалят. Още през 2019 година оптимизираха процеса на изходящите документи, където отпадна разпечатването и поставянето на физически подпис на документи като решение и нареждане за плащане и преминаха на електронен формат (супер е да си стоиш на ксерокса и да си говориш с колегата, докато чакаш да се разпечатат тези хиляди листове, но екипът вече свикна да не чака на опашка пред ксерокса 😊). През 2020 година с отпадането на печатни документи за претенции се спестиха около 80 000 листа, а през 2021 още 120 000 (над 20 спасени дръвчета).
През 2020 година в екипа на ликвидация за животозастраховане и здравно застраховане се модифицира и процесът за уведомяване на клиентите, като за около 70% от претенциите отпадна изходящата кореспонденция на хартиен носител и премина на електронен вариант. Същата година се въведе и промяна в процеса за получаване на документи от клиенти като около 60% от претенциите постъпват през уеб сайта ни. Така на нашите клиенти не се налага да попълват формуляр за претенция на хартия, както и да изпращат документите на хартиен носител.
С промените в ликвидацията, разбира се, намалява освен разходът за хартия, така и този за транспортиране и съхранение на документите, което пък води до по-малко гориво, което значи повече чист въздух за нас. Като екстра са и по-малко консумативите за ксерокс машините (може и да започнем с пенсионирането на някои от тях)😊.
Разбира се, клиентите ни имат възможност да сключват и онлайн застраховки, като изпращаме по имейл полицата, общите условия, разписката, информационния документ или общо 15 страници.
Във всяка велика история има един поддържащ герой с голям принос. В нашата история това е Дигитализацията. Може би стана ясно защо именно тя е нашият най-добър приятел в приключението ни. 😊 Не пропускайте да се запознаете с всички онлайн услуги, с които благодарение на дигитализация спестяваме време на нашите клиенти и намаляваме активно въглеродния отпечатък.
Следва продължение: Епизод 3: It’s all about the … 😊
.
Разберeш нашите планове и предимства
Получиш индивидуално предложение
Насрочиш лична среща
Избереш правилната услуга за теб
Личните ти данни ще бъдат използвани единствено с цел да предоставим допълнителна информация относно продуктите на УНИКА.
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30