„Логото ни е синьо, сърцето зелено“
В поредица от кратки епизоди ще ви представим историята за една компания, една гора, компютър, много ентусиазъм и любов към природата, чистия въздух и по-доброто утре.
Епизод 2: Моят най-добър приятел – Дигитализацията
В една известна реклама се казва „искам всичко“, и ние също искаме всичко. Не ни стига засаждането на дръвчета и почистването на местности… Искаме повече, искаме да променим начина си на работа. В тази нелека задача имахме нужда от партньор в каузата, така както Батман си има Робин, и ние намерихме нашия – Дигитализацията. С нейна помощ успяхме да оптимизираме процеса на ликвидация и да дигитализираме множество дейности в застраховането, успяхме да организираме офис без граници и така нататък. 😊 Намалихме Print и увеличихме Save as, Send и Reply to all… Спестихме хартия – спасихме дърво, спестихме куриер – намалихме разхода на гориво, спестихме си и свободно време за нас (не е зелено, но е изключително ценно).
През 2020 година спрямо 2018 година сме спестили 1 420 000 хиляди листа хартия, което са над 150 спасени дървета (и пак формулата 1 дърво за един сезон е равно на кислород за 10 човека за една година).
Ето и част от тайните съставки на успешната зелена рецепта:
Имаме онлайн услуга за извършване на огледи при сключване на застраховка Каско, като процесът е изцяло диджитъл и пейпърлес, както и при ликвидацията за имущество – пейпърлес. Предоставяме и възможност за самостоятелни огледи по щети, както и за плащане по копия на фактури. 50% от щетите ни минават по самостоятелен оглед. 😊
Хем пестим хартия, хем гориво за нас и за клиентите ( това може и да не допада на куриерите, но какво да се прави, такъв е животът – ЗЕЛЕН 😊)
Колегите от ликвидация за животозастраховане и здравно застраховане също имат с какво да се похвалят. Още през 2019 година оптимизираха процеса на изходящите документи, където отпадна разпечатването и поставянето на физически подпис на документи като решение и нареждане за плащане и преминаха на електронен формат (супер е да си стоиш на ксерокса и да си говориш с колегата, докато чакаш да се разпечатат тези хиляди листове, но екипът вече свикна да не чака на опашка пред ксерокса 😊). През 2020 година с отпадането на печатни документи за претенции се спестиха около 80 000 листа, а през 2021 още 120 000 (над 20 спасени дръвчета).
През 2020 година в екипа на ликвидация за животозастраховане и здравно застраховане се модифицира и процесът за уведомяване на клиентите, като за около 70% от претенциите отпадна изходящата кореспонденция на хартиен носител и премина на електронен вариант. Същата година се въведе и промяна в процеса за получаване на документи от клиенти като около 60% от претенциите постъпват през уеб сайта ни. Така на нашите клиенти не се налага да попълват формуляр за претенция на хартия, както и да изпращат документите на хартиен носител.
С промените в ликвидацията, разбира се, намалява освен разходът за хартия, така и този за транспортиране и съхранение на документите, което пък води до по-малко гориво, което значи повече чист въздух за нас. Като екстра са и по-малко консумативите за ксерокс машините (може и да започнем с пенсионирането на някои от тях)😊.
Разбира се, клиентите ни имат възможност да сключват и онлайн застраховки, като изпращаме по имейл полицата, общите условия, разписката, информационния документ или общо 15 страници.
Във всяка велика история има един поддържащ герой с голям принос. В нашата история това е Дигитализацията. Може би стана ясно защо именно тя е нашият най-добър приятел в приключението ни. 😊 Не пропускайте да се запознаете с всички онлайн услуги, с които благодарение на дигитализация спестяваме време на нашите клиенти и намаляваме активно въглеродния отпечатък.
Следва продължение: Епизод 3: It’s all about the … 😊
.
Разберeш нашите планове и предимства
Получиш индивидуално предложение
Насрочиш лична среща
Избереш правилната услуга за теб
Личните ти данни ще бъдат използвани единствено с цел да предоставим допълнителна информация относно продуктите на УНИКА.
Чрез формата за контакти
Денонощно
Денонощно
Винаги близо до теб
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30