Други начини за завеждане на щета

  • През УНИКА Център за обслужване на клиенти 0700 111 50
  • Във всеки наш офис от клоновата мрежа
  • Чрез разпечатване и попълване на формуляр, и подаването му в наш офис

Формуляри за завеждане на щета в офис на УНИКА

Автомобил

Имущество

Застраховки "Имущество" и Технически застраховки

Уведомление за настъпила вреда

Правила за уреждане на претенции

Здраве, живот, злополука

Отговорности

Застраховки на отговорности

Правила за уреждане на претенции

Селско стопанство

Селскостопански застраховки (Застраховки на земеделски култури и животни)

Правила за уреждане на претенции

Управление на жалбите

При застрахователно събитие

При настъпване на застрахователно събитие незабавно се свържи с нас по удобен за теб начин. Можеш да разчиташ на съдействието ни по всяко време.

При застрахователно събитие

Политика за управление на жалбите на ЗК „УНИКА“ АД

Политика за управление на жалбите на ЗК „УНИКА Живот“ АД

Какво да правиш в случай на събитие?

  • В случай на участие в пътнотранспортно произшествие, опазването на живота и здравето е приоритет
  • При спешни и аварийни ситуации, при необходимост от медицинска помощ, помощ при пътно-транспортни произшествия, пожари, аварии, кризи и други инциденти с човешки и материални загуби, незабавно позвънете на 112
  • Заведете своята щета при първа възможност, чрез някои от начините описани по-горе

Често задавани въпроси

Как мога да предявя претенция при настъпване на застрахователно събитие и какви документи са необходими?

Можеш да предявиш претенция чрез обаждане на телефон 0700 111 50, на сайта на УНИКА България под формата на онлайн уведомление или като посетиш наш офис. В зависимост от вида на застраховката, след регистриране на застрахователното събитие, ще бъдеш уведомен/a относно номер на претенция, стандартно изискуемите документи и срок за разглеждане.

Вече можеш да разчиташ и на своевременни СМС известия за статуса на твоята щета, които ще получиш на мобилния телефон, посочен при завеждане на претенцията.

Имам застраховка "Помощ при пътуване"/"МУЛТИТРИП", но пострадах в чужбина. Какво да направя?

При настъпване на застрахователно събитие задължително следва да се свържеш с CORIS International - асистиращата ни компания в чужбина на телефонния номер, посочен в твоята полица. Те бързо ще те насочат към място за преглед или прием в болница.

Стана ПТП. Имам застраховка "КАСКО". Какво следва да направя? Какви документи трябва да представя?

Документите, които е необходимо да представиш, се определят в зависимост от типа ПТП. Задължително трябва да уведомиш контролните органи и да попълниш съответните протоколи за ПТП:

1. Полицейски протокол, издаван от КАТ.
2. Констативен протокол за ПТП с пострадали хора, издаван от КАТ.
3. Двустранен констативен протокол за ПТП - като същият се попълва и от участниците в ПТП.

Следва процедура по завеждане и обработка на претенцията - виж първи/четвърти въпрос в секция "Щети" на Често задавани въпроси.

Ако щетата ти отговаря на определени изисквания, можеш да се възползваш от услугата "Самозаснемане на щета по КАСКО" - виж секцията "Услуги по КАСКО" на Често задавани въпроси.

Как мога да заведа щета за "КАСКО" и "Гражданска отговорност"?

Можеш да заведеш претенция по телефон, предоставяйки детайлна информация за събитието и участниците в него. Регистрацията по телефон отнема около 5-6 мин. за "КАСКО" и 10-15 мин. за "Гражданска отговорност" на автомобилистите. Има възможност за попълване на уведомление за щета и на нашата интернет страница, както и опция да попълниш писмено уведомление в център за огледи. Във всички случаи това трябва да стане в срок от 5 работни дни за "КАСКО".

На кой телефонен номер ще получа уведомление за статуса на заведената от мен щета?

СМС уведомление относно статус на твоята щета ще получиш на мобилния телефон, посочен от теб, при попълване на формата за завеждане на щета по застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите и застраховка "КАСКО" на МПС.

Статус на щета по всички останали застраховки можеш да проследяваш след регистриране в myUNIQA Клиентски портал или през кратката форма на сайта - проверка по щета.

Стана ПТП. Имам застраховка "Гражданска отговорност". Какво трябва да направя?

При настъпване на пътно-транспортно произшествие задължително трябва да уведомиш контролните органи и да попълниш съответните протоколи за ПТП:

1. Полицейски протокол, издаван от КАТ.
2. Констативен протокол за ПТП с пострадали хора, издаван от КАТ.
3. Двустранен констативен протокол за ПТП - като същият се попълва и от участниците в ПТП.

Следва процедура по завеждане и обработка на претенцията - виж първи/четвърти въпрос в секция "Щети" на Често задавани въпроси.

Полезни връзки

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...