background image for Новини

УНИКА стартира нова мобилна услуга, защото удобството на клиентите е важно


22 Май 2019


УНИКА стартира нова мобилна услуга, защото удобството на клиентите е важно

Максимално улесняване на клиентите, бързо и коректно информиране, автоматизиране на много административни процеси, предлагане на все повече онлайн и мобилни услуги са едни от основните приоритети в развитието на УНИКА. С цел осезаемо повишаване на клиентското изживяване, застрахователната компания стартира и своята най-нова услуга - SMS известие при регистриране на имуществени щети и реализирано плащане по заведената и одобрена претенция.

До момента клиентите на УНИКА можеха да се възползват от мобилното удобство само за застраховки „КАСКО на МПС“ и „Гражданска отговорност“ на автомобилистите, но вече услугата е активна и за имуществените застраховки. По този начин се надяваме, че потребителите ни ще се чувстват спокойни, че ще бъдат информирани за новия статус на тяхната щета, без да губят от личното си време, търсейки информация.

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...