background image for Новини

Интегриран изкуствен интелект ще обслужва клиентите на УНИКА България


19 Юли 2019


Интегриран изкуствен интелект ще обслужва клиентите на УНИКА България

Застрахователна компания УНИКА ще реализира пилотен проект с фирма Фадата -  глобален лидер в софтуерните решения за застрахователния пазар. Целта на съвместното партньорство е разработването на прототип на виртуален асистент, базиран на изкуствен интелект, чрез който клиентите ще могат посредством чат и гласови канали като Messenger, Viber, Google Assistant, мобилни телефони и устройства като Google Home, да завеждат дистанционно претенции по застраховки „Автокаско“ и домашно имущество по всяко време на денонощието, както и да получат веднага съдействие и финансова оценка на своята щета. Крайният резултат ще бъде предоставяне на уникално за страната клиентско обслужване и значително ускорен процес по обработка на претенции.

„В УНИКА ни се иска да предложим пълно виртуално обслужване на своите клиенти. Подобни амбициозни планове са голямо предизвикателство. Към тях трябва да се подхожда изключително компетентно, дългосрочно и с ясна концепция за посоката на развитие. Да сключиш персонализирана застраховка, да получиш точно указания как да процедираш при събитие, да бъде разгледана и изплатена претенцията и всичко това посредством пълноценно общуване между клиент и изкуствен интелект, доскоро ни звучеше като разказ от бъдещето, но това ще бъде новина от настоящето на УНИКА“, споделя Николай Генчев, главен изпълнителен директор на УНИКА България.

Внедряването на изкуствен интелект в предлаганите клиентски услуги е ясен сигнал, че новите технологии осезаемо навлизат в застрахователния бранш. До момента УНИКА предлага немалко мобилни и онлайн услуги, а от месец февруари в компанията заработи и първият робот, който подпомага служителите ни в част от административните дейности.

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...