background image for Планинска застраховка

Планинска застраховка

Осигури си защита и спокойствие, докато се наслаждаваш на любимите си занимания в планината!
Калкулирай цена на застраховката, избери предпочитания от теб пакет и сключи изцяло онлайн!

  • 1
    Възрастни: , Деца:
  • 2
    Период на застраховката
  • 3
    Застрахователна сума
  • 4
    Спасяване с хеликоптер
Застраховани лица
Бъди в планината с твоето семейство или приятели и вземи 25% отстъпкаБъди в планината с твоето семейство или приятели и вземи 25% отстъпка
Период на застраховката
*Това поле е задължително
*Това поле е задължително

* Застраховката изтича в 23:59 часа на датата посочена за край.

Застрахователна сума
*Това поле е задължително
Това е максимална сума, която УНИКА ще изплати при настъпило застрахователно събитие
Включи хеликоптер при спасителна операция

Виж нашите
оферти по-долу.

Начало на
застраховката
Промени параметрите

Твоята защита - УНИКА Планинска застраховка

  • Смърт от злополука
  • Спасителни разноски
  • Медицински разноски
  • Разходи за евакуация

Защо Планинска застраховка от УНИКА?

  • Бърза ликвидация при събитие
  • Изгодни цени с възможност за избор на защита при практикуване на екстремен спорт
  • Отстъпка за семейство и групи
  • Лесно сключване онлайн

Попитай УНИКА

Опитах да сключа застраховка през сайта, но имаше проблем с връзката. Имам ли валидна застраховка?

В случай че връзката е прекъснала, след като е извършено плащане на дължимата застрахователна премия, е необходимо да провериш дали полицата и всички прилежащи документи са получени на посочения от теб имейл адрес. Ако съобщението в електронната поща липсва, следва да се свържеш с нас на тел. 0700 111 50 или да ни информираш на customer.support@uniqa.bg.

В случай че връзката е прекъснала преди плащането да е потвърдено, застрахователната полица не е сключена и следва да започнеш процеса отначало.

Защо не получавам СМС с кода за подпис при сключване на застраховка онлайн?

Причините да не получаваш код за подпис на застраховката могат да бъдат - грешно подаден телефонен номер, некоректен формат на телефонен номер или поставено ограничение за получаване на текстови съобщения, разпознавани като "СПАМ".

Опитах да платя застраховка, сключена през сайта, но имаше проблем с компютъра ми. Успешно ли е плащането?

В случай че връзката е прекъснала след като си извършил плащане на застрахователната премия, е необходимо да провериш дали разписката за успешно плащане е получена на посочения от теб имейл адрес. В случай че подобна разписка липсва, следва да се свържеш с нас на тел. 0700 111 50 или да ни информираш на имейл: customer.support@uniqa.bg.

Защо не получавам имейл за успешно сключена онлайн застраховка?

Причината може да бъде подаден некоректен имейл адрес. Друга възможност е съобщението да е попаднало в "СПАМ" папката на твоята електронна поща. В случай че не е нито едно от посочените, следва да се свържеш с нас на тел. 0700 111 50 или да ни информираш на имейл: customer.support@uniqa.bg, за да направим необходимите проверки.

Затвори
Затвори

Вход към твоята Уника

Нямаш създаден профил? Регистрирай се сега.

зареждане...

Close Overlay
Успешно изпратена заявка!