Актуална информация по твоите застраховки и претенции за обезщетение. Автомобилен и медицински асистънс. Заявки за експресно обезщетение.
Свържете се с нашата контактна форма
0700 111 50 или (+359) 8850 111 50
08:00 - 20:00 в делнични дни
*Разговорите към 0700 111 50 се таксуват според тарифния план за разговори към номера 0 700.
*Разговорите към 08850 111 50 се таксуват според собствения тарифен план на абонатите
e-mail: info@uniqa.bg
0700 111 50 или (+359) 8850 111 50
Денонощно
08:00 - 20:00 в делнични дни
*Разговорите към 0700 111 50 се таксуват според тарифния план за разговори към номера 0 700.
*Разговорите към 08850 111 50 се таксуват според собствения тарифен план на абонатите
e-mail: info@uniqa.bg
0700 111 50 или (+359) 8850 111 50
Денонощно
*Разговорите към 0700 111 50 се таксуват според тарифния план за разговори към номера 0 700.
*Разговорите към 08850 111 50 се таксуват според собствения тарифен план на абонатите
e-mail: meduniqa@uniqa.bg
info@uniqa.bg
Адреси и контактна информация на офисите и агентите на застрахователните компании „УНИКА“ АД и „УНИКА Живот“ АД в цялата страна.
УНИКА офис
Генерален агент
Не бяха намерени адреси по зададения критерий.
Адреси и контактна информация на офисите и агентите на застрахователните компании „УНИКА“ АД и „УНИКА Живот“ АД в цялата страна.
Платформата представлява анонимен инструмент, чрез който вие - нашите клиенти, служители и бизнес партньори можете да ни информирате относно сериозни нарушения на действащите закони и/или други нормативни изисквания, като по този начин ни помагате да ги разкриваме.
За да използваш безплатна пътна помощ, е необходимо да притежаваш попълнен протокол за ПТП за претърпяното събитие. От мястото на събитието можеш да се свържеш с наш сътрудник на тел. 0700 111 50, който ще регистрира щета и ще те прехвърли към пътна помощ, без да заплащаш услугата по превоза. Ако използваш услугите на друга пътна помощ, ще покрием до 100 BGN за събитие на територията на страната, а за събитие в чужбина - до 1000 BGN.
Карта с всички лечебни заведения, с които работим, можеш да откриеш ТУК.
Налична информация за сервизите, с които работим, можеш да откриеш на сайта на УНИКА, като от падащото меню избереш съответния град, в който искаш МПС-то да бъде отремонтирано. Сервиз може да избереш в момента на заявяване на щета или впоследствие по време на огледа.
В тази секция можете да откриете повече информация във връзка с най-често задаваните въпроси по повод стартиране на партньорство с УниКредит Булбанк – новата корпоративна обслужваща банка на ЗК УНИКА АД и ЗК УНИКА Живот АД.
Въпрос: От коя дата влизат в сила новите сметки на ЗК УНИКА АД и ЗК УНИКА Живот АД в УниКредит Булбанк?
Отговор: Новите сметки влизат в сила, считано от 1.05.2024 г.
ЗК УНИКА АД:
EUR Еврови плащания BG45UNCR70001525630974
USD Доларови плащания BG81UNCR70001525631490
BGN Левови плащания BG97UNCR70001525631008
ЗК УНИКА Живот АД:
EUR Еврови плащания BG83UNCR70001525635722
USD Доларови плащания BG88UNCR70001525635729
BGN Левови плащания BG56UNCR70001525636596
Въпрос: Ще има ли период, в който ще мога да продължа да заплащам моите вноски по активни полици по предходните сметки, посочени в моите документи?
Отговор: Да, сметките на ЗК УНИКА АД и ЗК УНИКА Живот АД, посочени в полици, издадени преди 01.05.2024 г. ще продължат да бъдат активни до 31.12.2024 г. След тази дата направени плащания по тези сметки няма да могат да бъдат осъществени и ще бъдат връщани автоматично на наредителя. Препоръчваме, в случай че имате активни полици, сключени преди 1.05.2024 г., да обърнете внимание и следващите вноски по Вашите активни полици да наредите по новите сметки в УниКредит Булбанк на съответното дружество.
Въпрос: Какво се случва, ако наредя сума по моя активна полица по сметката, посочена в нея след 31.12.2024 г.
Отговор: Да, сметките на дружествата ЗК УНИКА АД и ЗК УНИКА Живот АД, посочени в полици, издадени преди 01.05.2024 г., ще бъдат активни до 31.12.2024 г. За съжаление, ако наредите плащане след тази дата, то ще Ви бъде върнато автоматично от банката и Вие няма да можете да заплатите вноската по Вашата полица. В този случай полицата Ви ще бъде прекратена, съгласно условията на сключения договор и в съответствие с изискванията на Кодекса за застраховане. С цел защита на Вашия интерес препоръчваме да нареждате следващите дължими вноски към ЗК УНИКА АД или ЗК УНИКА ЖИВОТ АД по новите сметки в УниКредит Булбанк. За повече информация можете да се обръщате към нашия Център за обслужване на клиенти: 08850 111 50; 0700 111 50 или info@uniqa.bg
или към обслужващия Ви офис на УНИКА.
Въпрос: Нужно ли е да променям информацията за сметката, по която заплащам моите вноски по полица в моя профил в Клиентския портал myUNIQA и/или в приложението MedUNIQA?
Отговор: Не е нужно да правите промени във Вашия профил в клиентския портал myUNIQA и/или в приложението MedUNIQA. Системите ще бъдат актуализирани без да е необходимо някакво допълнително действие от Ваша страна.
Разберeш нашите планове и предимства
Получиш индивидуално предложение
Насрочиш лична среща
Избереш правилната услуга за теб
Личните ти данни ще бъдат използвани единствено с цел да предоставим допълнителна информация относно продуктите на УНИКА.
Чрез формата за контакти
Денонощно
Денонощно
Винаги близо до теб
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30