Нулев риск. Добра доходност. Безкомпромисна грижа.
Динамиката на индекса и доходност на инвестиционния индекс са налични в секцията Документи по-долу.
Застраховка „UNIQA Hi Invest“ - изчерпана емисия
Застраховка "Живот" свързана със структуриран инвестиционен продукт "UNIQA Hi Invest" е лимитиран застрахователен продукт, който ти гарантира първокласна застрахователна защита и сигурност на средствата, като едновременно с това ти позволява да инвестираш.
Основни покрития
Всичко за твоята полица - състояние, платени и предстоящи вноски, необходими документи за завеждане на претенция - можеш да проследиш, като се регистрираш в myUNIQA Клиентски портал на www.uniqa.bg.
Плащане по полиците може да бъде извършено по един от следните начини:
1. В офис на UNIQA. Можеш да откриеш най-близкия до теб офис в меню “Клонова мрежа”.
2. С банков превод по IBAN, посочен в документите, получени при сключване на застраховката:
ЗК УНИКА АД:
EUR Еврови плащания BG45UNCR70001525630974
USD Доларови плащания BG81UNCR70001525631490
BGN Левови плащания BG97UNCR70001525631008
ЗК УНИКА Живот АД:
EUR Еврови плащания BG83UNCR70001525635722
USD Доларови плащания BG88UNCR70001525635729
BGN Левови плащания BG56UNCR70001525636596
3. Онлайн, чрез вход в myUNIQA клиентски портал.
4. Чрез директен дебит (оформянето на услугата се извършва в офис на твоята обслужваща банка).
5. Чрез комунално плащане - услугата е налична само за клиенти на ОББ.
6. Онлайн чрез системата ePay.bg.
Независимо от начина на плащане, който избереш, не забравяй да посочиш номер на полица.
Полицата и всички придружаващи я документи се изпращат на посочен от теб имейл адрес и не се изисква посещение в офис.
Можеш да предявиш претенция чрез обаждане на телефон 0700 111 50, на сайта на УНИКА България под формата на онлайн уведомление или като посетиш наш офис. В зависимост от вида на застраховката, след регистриране на застрахователното събитие, ще бъдеш уведомен/a относно номер на претенция, стандартно изискуемите документи и срок за разглеждане.
Вече можеш да разчиташ и на своевременни СМС известия за статуса на твоята щета, които ще получиш на мобилния телефон, посочен при завеждане на претенцията.
В случай че връзката е прекъснала, след като е извършено плащане на дължимата застрахователна премия, е необходимо да провериш дали полицата и всички прилежащи документи са получени на посочения от теб имейл адрес. Ако съобщението в електронната поща липсва, следва да се свържеш с нас на тел. 0700 111 50 или да ни информираш на - info@uniqa.bg
В случай че връзката е прекъснала преди плащането да е потвърдено, застрахователната полица не е сключена и следва да започнеш процеса отначало.
Разберeш нашите планове и предимства
Получиш индивидуално предложение
Насрочиш лична среща
Избереш правилната услуга за теб
Личните ти данни ще бъдат използвани единствено с цел да предоставим допълнителна информация относно продуктите на УНИКА.
Чрез формата за контакти
Денонощно
Денонощно
Винаги близо до теб
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30